Bővebben Elektronikus Számla
Modul
MRC PLUS VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER Értékesítési, beszerzési modul Megrendelések kezelése Kimenő megrendelés automata összeállítása Bejövő megrendelés, foglalások Készlet kezelés Korlátlan raktár Raktári szabályok FIFO szerinti készletérték Tárhely, sarzs, lejárat kezelés Bővebben Pénzügyi Modul Kimenő számlák Bejövő számlák Korlátlan pénztár Korlátlan bank, utalási modul Devizás bizonylatok kezelése Ügyfél folyószámla Fizetési felszólítás Cash flow Bővebben Számviteli Modul Automata könyvelés Manuális könyvelés ÁFA bevallás kapcsolat ÁNYK-val Tárgyi eszköz nyilvántartás Automata árfolyam különbözet Elszámolás ELÁBÉ könyvelés Bővebben MR.C Plus Turisztikai Modul Kiutaztatás Belföld Ügynöki értékesítés Repülőjegy értékesítés Valutaváltás Egyedi utazások Bővebben Booking, katalógus típus Booking, katalógus típus Rendezvényszervezés MR.C Plus hulladékfeldolgozás Hulladék átvétel Mérlegjegy készítés Hulladék készletkezelés EWC kód szerinti kezelés Hulladék átosztályozás Feldolgozás átszállítás Bővebben Lakossági, céges hulladék átvétel Fémtörvényi megfeleltetés EDI Bővebben Elektronikus adatcsere Electric Data Interchange

Funkcionális áttekintés

Az MRC+ egy olyan komplex vállalati információ rendszer, amely lefedi és szolgáltatásaival támogatja a:

  • Kereskedelmi
  • Szolgáltatási
  • Minőségellenőrzési
  • Pénzügyi, számviteli
  • Vezetői információ szolgáltatási folyamatokat és az ezekhez kapcsolódó, ezeket összekötő ügyviteli tevékenységeket.
  • A rendszer integráltságának köszönhetően feleslegessé teszi a többszörös adatbevitelt, az adatok központi, redundancia mentes, és felhasználói jogosultságtól függő kezelésével.
  • A rendszer ugyan típusmegoldás, de rugalmas leszabhatósága és az esetlegesen szükséges egyedi igények, specialitások (“részletkérdések”) beépíthetősége következtében minden felhasználó sajátjának érezheti.

Alapszolgáltatások

  • Felhasználói igények szerinti képernyő, menüpont és ablak beállítások
  • Szabadon tervezhető nyomtatási formák a rendelkezésre álló riport szerkesztővel
  • Grafikonos elemzések
  • Nyomtatások tartalmának irányítása Excel-be, pdf formátumba, e-mail-be, faxra
  • Bizonylat (pl. szerződés) minta alapján Word dokumentum előállítása
  • Felhasználó által összeállítható és paraméterezhető táblázatos lekérdezések, beépített táblázatkezelő segítségével
  • Előre feltöltött adattáblák (VTSZ, Számlatükör,… )
  • Idegen rendszerekkel való adatkapcsolat (pl. bér-számfejtő szoftverbe adatátadás, onnan adatátvétel)
  • Saját bizonylati rend, útvonal kialakítási lehetőség
  • Bizonylatok egymásból való automatikus származtatása, az ügyviteli folyamatok kényszerpályára helyezése (workflow)
  • Helyzetérzékeny on-line felhasználói dokumentáci
Rendszer bevezetés, támogatás
  • Helyzetfelmérés az adaptáció és az esetlegesen szükséges fejlesztések, valamint a bevezetés módszertanának kidolgozása érdekében
  • Helyszíni betanítás
  • Javaslatok az azonosító rendszerek, ügyviteli folyamatok, bizonylati- és dokumentációs rend kialakítására, módosítására
  • Pilot termékekkel minta folyamatok modellezése, kivétel esetek kezelése
  • Szükség szerinti adatbetöltés korábbi rendszerekből, vagy előkészített táblázatokból
  • Éles indulás intenzív felügyelete, rendszer konszolidálás
  • Kívánság szerint távoli felügyelet biztosítása ADSL-en keresztül (garanciális időn belül ingyenesen)
  • Program frissítések, fejlesztések, törvényi változások miatti módosítások letöltési lehetősége, támogatási (support) szerződés keretei között.