Rendszer felépítése « vissza

Funkcionális áttekintés


Az MRC+ egy olyan komplex vállalati információ rendszer, amely lefedi és szolgáltatásaival támogatja a

  • Kereskedelmi
  • Gyártmány- és gyártástervezési
  • Termelési
  • Szolgáltatási
  • Minőségellenőrzési
  • Pénzügyi, számviteli
  • Vezetői információ szolgáltatási folyamatokat és az ezekhez kapcsolódó, ezeket összekötő ügyviteli tevékenységeket.
  • A rendszer integráltságának köszönhetően feleslegessé teszi a többszörös adatbevitelt, az adatok központi, redundancia mentes, és felhasználói jogosultságtól függő kezelésével.
  • A rendszer ugyan típusmegoldás, de rugalmas leszabhatósága és az esetlegesen szükséges egyedi igények, specialitások ("részletkérdések") beépíthetősége következtében minden felhasználó sajátjának érezheti.

Alapszolgáltatások
  • Felhasználói igények szerinti képernyő, menüpont és ablak beállítások
  • Szabadon tervezhető nyomtatási formák a rendelkezésre álló riport szerkesztővel
  • Grafikonos elemzések
  • Nyomtatások tartalmának irányítása Excel-be, pdf formátumba, e-mail-be, faxra
  • Bizonylat (pl. szerződés) minta alapján Word dokumentum előállítása
  • Felhasználó által összeállítható és paraméterezhető táblázatos lekérdezések, beépített táblázatkezelő segítségével
  • Előre feltöltött adattáblák (VTSZ, Számlatükör,... )
  • Idegen rendszerekkel való adatkapcsolat (pl. bér-számfejtő szoftverbe adatátadás, onnan adatátvétel)
  • Saját bizonylati rend, útvonal kialakítási lehetőség
  • Bizonylatok egymásból való automatikus származtatása, az ügyviteli folyamatok kényszerpályára helyezése (workflow)
  • Helyzetérzékeny on-line felhasználói dokumentáci
Rendszer bevezetés, támogatás
  • Helyzetfelmérés az adaptáció és az esetlegesen szükséges fejlesztések, valamint a bevezetés módszertanának kidolgozása érdekében
  • Helyszíni betanítás
  • Javaslatok az azonosító rendszerek, ügyviteli folyamatok, bizonylati- és dokumentációs rend kialakítására, módosítására
  • Pilot termékekkel minta folyamatok modellezése, kivétel esetek kezelése
  • Szükség szerinti adatbetöltés korábbi rendszerekből, vagy előkészített táblázatokból
  • Éles indulás intenzív felügyelete, rendszer konszolidálás
  • Kívánság szerint távoli felügyelet biztosítása ADSL-en keresztül (garanciális időn belül ingyenesen)
  • Program frissítések, fejlesztések, törvényi változások miatti módosítások letöltési lehetősége, támogatási (support) szerződés keretei között.