Helpdesk rendszer « vissza

Helpdesk WEB

  • A program elsődleges feladata a vállalkozáshoz beérkező külső és belső kérések, feladatok kezelése, kiosztása, ütemezése, ráfordított időmennyiség kiértékelése,ezek adminisztrációjának támogatása, egyszerűsítése,kimutatások készítése.
  • A bejelentések kiszolgálásának hagyományos "kézi" vezérlése már nem lehet hatékony,mert vagy sok embert kell alkalmazni, amely költségigényes,vagy kevés ember túlfeszített munkájával lehet megoldani.
  • A leggazdaságosabban egy Helpdesk program segítségével lehet a feladatelvégzését biztosítani.
  • A kérések származhatnak a vállalkozáson belülről, mely lehet külső ügyfél bejelentése nyomán (telefon, fax, e-mail), vagy saját indíttatású kérések.
  • Kérésekhez lehet csatolni fájlokat, vagy belső hivatkozást (linket).
  • Külső kéréseket - a WEB technológiának köszönhetően - a jogosultságokkal rendelkező ügyfél közvetlenül is rögzíthet az interneten keresztül.

Kérések, feladatok

  • A kérések egyszerűen létrehozhatók az ügyfél, prioritás (határidő), bejelentő ügyintéző és a tényleges bejelentés megadásával.
  • Egy kéréshez több feladat is adható.
  • A feladatok több szintű megadásával, párhuzamos és soros végrehajtás is kitűzhető.
  • A feladatokat megoldónak és megoldó csoportnak lehet kiadni.
  • Gyorsított kérés létrehozása (csak a feladatot és a megoldót kell megadni.).
  • Lehetőség van úgynevezett körfeladat létrehozására.
  • Ebben az esetben a megoldó csoport minden tagja megkapja a feladatot, a rendszer automatikusan elkészíti azokat.

Feladatok kiosztása

  • A feladatokat megoldóknak vagy megoldócsoportoknak lehet kiadni
  • A megoldó a neki kiosztott feladatot visszautasíthatja
  • A megoldó a neki kiosztott feladatot átsorolhatja másik megoldónak
  • A visszautasított feladat újrakiosztható

Ütemezés

  • A feladatok ütemezhetők napi, heti, havi rendszerességgel
  • Ezáltal megoldható a határidős tevékenységek figyelése.
  • A feladatok csak az aktiválás napján lesznek felvehetők.
  • Kérés, feladat száma: a kérés bejelentésétől, a feladat meghatározásán keresztüla kiszolgálásig ez a szám azonosítja a rendszerben.
  • Szükség esetén a szám alapján kereshető vissza a kérés története.

Riport készítés

  • A kérésekről, feladatokról részletes történeti jelentés kérhető, az aktuális állapot jelzésével.
  • A feladatokról munkalap nyomtatható.
  • A feladatok elvégzéséhez szükséges időráfordításról kimutatás (Time report) készíthető és költséghelyhez köthető.
  • Az alkalmazás a ráfordításokat összegfokozatosan képes kimutatni.
  • A vezetők megtekinthetik a kiszolgálás teljesítményét, amit a kiszolgálások száma és a bejelentéstől a kiszolgálásigeltelt idő határoz meg.
  • A Helpdesk rendszer nem csupán egy alkalmazás, hanem egy olyan módszer, mely segíti egy kérés bejelentésének minél előbb történő kiszolgálását, megfelelő dokumentáltság mellett.